»Ne nazadnje razstava izpostavlja tudi umetničino vpetost v pedagoški proces in s tem razstavni prostor spreminja v vključujoč in povezovalen element, oblikovno zasnovan v pričakovanju novih vsebin, ki bodo prostor dopolnile in ga pognale v gibanje.«
»To je nujen del pedagoškega izobraževalnega procesa.«
»Ena njegovih ključnih značilnosti pa je gradnja 'celotnih ambientov razstavnih prostorov'«
»Ena njegovih ključnih značilnosti pa je gradnja 'celotnih ambientov razstavnih prostorov'.«
»Ta dinamični preplet vizualnih in zvočnih fragmentov v temi razstavnega prostora zarisuje zemljevid napetosti in negotovosti, ki s sedanjega zornega kota spodbuja raziskovanje konstelacije tistega, kar bi lahko bilo in se ni zgodilo.«
»Umetnica kot sodobna medijska arheologinja uporablja ozvočene analogne filmske naprave in 16 milimetrov širok filmski trak, s katerimi oblikuje in naseljuje razstavni prostor.«
»Po mnogih poskusih, ki smo jim priča na tokratni razstavi, je odtisnila več črtkano okroglih kompozicij različnih barv na velika, ravno tako raznobarvna platna. Eno od njih so zase izbrali naročniki, preostala pa so del procesa in njegovi cilji, oboje in nekaj vmes. So okna v to, kar je našlo svoje mesto. Kar je v umetničinem procesu nastajalo drugače, določeno z drugimi parametri in pospremljeno z več plastmi okoliščin in dejstev, pomislekov, premislekov in spet - poskusov.«
»V uvodnem razstavnem prostoru obiskovalci lahko ogledali predstavitev Narodnega muzeja Slovenije.«
»Umetnica v svojih delih ustvarja povezave z nezavednim, kjer v vseh nas tudi tičijo vzroki za težave ali travme iz osebne zgodovine.«
»V svetu zmeraj popularnejše digitalizirane umetnosti in monotonih, enoplastnih reklamnih fotografij, ki nas spremljajo na vsakem koraku, umetnica nasprotno opozarja na fizične vidike umetniškega dela, njegove materialne, senzorične lastnosti in realen prostor, ki ga zavzema.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju